Шановні клієнти, наша компанія з задоволення приймає ваше замовлення та відправляє за вказаною адресою по всій Україні та за кордон.
Особливу увагу ми звертаємо на пакування товару та бережливій доставці до відділення перевізника.
________________________________________
Просимо Вас, вчасно, у 5 строк безкоштовного зберігання, підійти до відділення перевізника та отримати замовлення. Якщо ваші плани змінились - ми можемо переадресувати замовлення за іншою адресою або повернути, повідомте нам про це і ми вирішимо всі питання.
________________________________________
У зв'язку з частими випадками пошкодження замовлення, звертаємо вашу увагу на обов'язковість перевірки саме у відділенні перевізника:
1) перевірте зовнішню цілісність пакування;
2) перевірте вміст замовлення -точну відповідність вашому замовленню;
3) перевірте цілісність замовлення всередині.
________________________________________
У випадку виявленням пошкоджень зовні або всередині, обов'язково покажіть це працівнику перевізника, складіть акт пошкодження та надішліть фото/ відео нам на +38 099 455-95-60 viber/telegram/whatsapp.
Ваші посилки застраховані на 100% вартості, тому перевізник зобов'язаний компенсувати вартість пошкодження окремого товару або всієї посилки.
________________________________________
Ми приймаємо обмін товару за цілісності упаковки та/або тари та відсутності фізичних пошкоджень. Для оформлення обміну зверніться +38 099 455-95-60 viber/telegram/whatsapp.
З повагою, Dikson-lux.com.ua